Motor SUV híbrid

Honda renova l’HR-V

Els japonesos presenten la nova generació del seu SUV compacte, ara amb mecànica hgíbrida de sèrie

Honda HR-V
2 min

El nou Honda HR-V ja és una realitat. La tercera generació del popular SUV japonès ho aposta tota a una mecànica híbrida anomenada e:HEV que ja coneixem bé després d’haver-la pogut provar a fons amb el nou Honda Jazz. Aquesta mecànica permet associar un motor tèrmic de gasolina amb un petit motor elèctric que també fa les funcions de generador, i que en el cas del Jazz entrega 109 CV de potència i en el cas del seu germà gran CR-V arriba als 184 CV. Tot i que Honda no ha confrirmat la potència final del nou HR-V, està clar que aquest serà un híbrid convencional no endollable i que s’aprofitarà dels beneficis de l’etiqueta ambiental ecològica de la DGT.

Nou Honda HR-V
Nou Honda HR-V

A nivell estètic el nou HR-V Hybrid destaca per una carrosseria més alta i contundent en les formes que la del seu predecessor, gràcies a una elevació de la línia de cintura., més espai en els passos de roda protegits per plàstic negre i unes nervadures laterals més marcades que aporten una dosi extra de potència visual i més múscul al conjunt.

Un dels fets estètics que més caracteritzen aquesta tercera generació és el disseny dels grups òptics davanters, amb led integrat i un disseny molt estilitzat, i la calandra central, ara més prominent . La part posterior, per la seva banda, presenta una caiguda de tipus cupè en el pilar C o muntant posterior que desemboca sobre els grups òptics posteriors, units per una franja led de color vermell que imita les darreres tendències estètiques del moment.

Interiors HR-V
Interiors HR-V

Els interiors del nou HR-V Hybrid –amb el volant a la dreta, coma bon japonès- estrenen un nou disseny, més ergonòmic i tecnològic, que empren el mateix llenguatge estètic que el nou Jazz, amb una pantalla central tàctil, quadre d’instruments totalment digitalitzat, botons físics per gestionar l’aire condicionat i una palanca de canvi central.

Honda encara no ha publicat els preus del nou HR-V, però es situarà lleugerament per sobre dels preus de la generació actual, que arrenquen a partir dels 22.350 euros. Les primeres unitats arribaran al nostre mercat durant el darrer trimestre d’aquest 2021.

stats