LA GUANTERA

La tardor ens porta motos noves

La tardor ens porta motos noves Zoom

Ducati Multistrada 1200

La trail per excel·lència de la marca italiana agafa un enfocament orientat clarament als viatges off road. La Multistrada es converteix en una enduro per a grans viatges d’aventura, gràcies a una autonomia de 450 km i molta tecnologia i equipament per fer rutes llargues amb comoditat. El motor dóna 160 cavalls de potència, dosificables en quatre programes de conducció.

MV Dragster 800 RR

També li diuen LH44, en referència a Lewis Hamilton, que porta el número 44 al seu F-1, i que ha aportat idees al disseny d’una moto que a MV Agusta han fet amb la col·laboració de Mercedes, que fa poc va comprar la majoria d’accions de la marca. Aquesta moto de tres cilindres, purament emocional, està pintada amb els colors del casc del tricampió mundial.

Guzzi Roamer V9

La marca de Mandello del Lario fa 5 anys que remodela la gamma per recuperar el prestigi que havia tingut en el passat. La Roamer V9, amb un motor de 850 cc i un pes de 200 quilos, és la substituta de la Moto Guzzi Nevada, un dels models de més èxit d’aquesta casa, però de ja fa més de vint anys. Una naked custom que ens porta als anys setanta però amb tecnologia d’avui.

Suzuki GSX-R1000

És una moto que s’ha fet esperar, 11 anys després de l’anterior versió de la poderosa GSX-R. De fet, aquesta és la sisena generació d’una moto amb motor i xassís d’alumini nous, que destaca per la quantitat de tecnologia que incorpora: diferents modalitats de conducció, accelerador sense cable, canvi de marxes quickshifter, ABS, etc. Arribarà al mercat a mitjans del 2016.

Honda CB500F

Tot un clàssic, un dels models més populars del catàleg d’Honda que han renovat estèticament per adaptar-la als gustos dels usuaris. Amb més colors disponibles i una revisió del disseny molt exhaustiva. Entre les novetats, com en totes les Honda últimament: llums de leds. I també possibilitats de modificar el comportament de la forquilla o del fre del davant.

Triumph Tiger Explorer

La maxitrail de la marca de Hinckley la presenten en 8 versions diferents, totes equipades amb un motor de 3 cilindres en línia, 1.215 cc i transmissió per Cardan, que han actualitzat fa poc. Algunes d’aquestes versions estan equipades amb una pantalla d’altura regulable electrònicament, molt útil si fem molts quilòmetres per autopista, i amb control de tracció.

Kawasaki Z-800

La sèrie Z, tant en la versió de 800 com en la de 1.000 cc, és una de les més venudes de la gamma Kawasaki. Ara reben una bona dosi de maquillatge amb l’anomenada Sugomi Edition. Mecànicament no canvien, a excepció de la incorporació d’un escapament nou, ja que tots els canvis són purament estètics, a l’espera d’una revisió d’una moto que porta temps al mercat.

Yamaha MT-10

La família MT de Yamaha la formen motos conegudes com a naked, que no van equipades amb carenat. La novetat a l’EICMA ha sigut la MT-10, la de més cilindrada. Una moto molt agressiva, des del punt de vista estètic, però també tecnològic, ja que disposa d’una sèrie d’elements sofisticats que fan d’aquesta Yamaha una moto de nivell molt alt. Arribarà al mercat al maig.