Saló de Ginebra
Ara Motor

Lamborghini Huracán EVO Spyder, postureig a cel obert

Els de Sant’Agata Bolognese presenten la versió descapotable i d’alt rendiment del seu Huracán

Lamborghini Huracán EVO Spyder, postureig a cel obert / LAMBORGHINI Zoom

A vegades les marques fabriquen cotxes innecessaris i que no tenen cap mena de justificació tècnica, com és el cas que ara ens ocupa. Els cotxes descapotables sempre tenen pitjor rendiment i prestacions que els models cupè o de sostre rígid equivalents, perquè la seva aerodinàmica és pitjor, tenen menys espai al maleter i habitacle per encabir el mecanisme de la capota retràctil i fins i tot tenen un pes més elevat per encabir els sistemes de protecció i seguretat en cas d’accident.

Lamborghini Huracán EVO Spyder Zoom

Lamborghini Huracán EVO Spyder / Lamborghini

No hi ha res que justifiqui, doncs, que una marca com Lamborghini presenti una versió Spyder o descapotable del seu Huracán EVO, un esportiu de pura sang amb 639 CV. Res ho pot justificar, però aquest Huracán EVO Spyder serà un èxit de vendes assegurat i no li faltaran possibles compradors, perquè els compradors d’aquesta mena de cotxes no busquen rebaixar el crono en un circuit sinó passejar-se a poc a poc pels passeigs marítims de Mònaco, Eivissa, Marbella o Portofino.

Lamborghini Huracán EVO Spyder Zoom

Lamborghini Huracán EVO Spyder / Lamborghini

L’Huracán EVO Spyder estrena un sistema d’obertura automàtica de la capota capaç d’obrir i tancar el sostre en tan sols 17 segons i a una velocitat inferior a 50 km/h. Més enllà d’aquesta especificitat, la versió Spyder manté el mateix motor V10, la caixa de canvis automàtica de doble embragatge i set relacions i l’estructura amb tracció integral de la versió estàndard, tot i que amb un rendiment dinàmic sensiblement inferior (accelera de 0 a 100 en 3,1 segons, mentre que la versió estàndard de sostre dur ho fa en 2,9 segons).

Interior Huracán EVO Spyder Zoom

Interior Huracán EVO Spyder / Lamborghini

Els interiors del Lamborghini Huracán EVO Spyder mantenen el disseny i l'estructura del model de sèrie, i tindrà un preu de 274.808 euros, 25.000 euros més que el model de sostre rígid que és més ràpid i té més bones prestacions dinàmiques.