Ebro inicia la conquesta d'Europa
Els de la Zona Franca obriran cinc nous concessionaris a Portugal com a primer pas en la seva estratègia d’expansió internacional
Després d’haver assentat la seva gamma a l’estat espanyol i aconseguir un espai en un mercat cada cop més complex, Ebro ha inaugurat aquesta setmana els primers cinc concessionaris de la marca a Portugal, a les ciutats de Porto, Aveiro, Viseu, Leiria, Coïmbra i Lisboa gràcies a un conveni de col·laboració amb els distribuïdors portuguesos del grup MCoutinho.
Ebro aterra a Portugal amb els models S400, S700, S800 i S900, amb versions híbrides convencionals o HEV, híbrides endollables o PHEV i amb motors de combustió convencionals, així com amb variants de tracció davantera o tracció total a les quatre rodes. Al llarg de 2026 la marca espera poder introduir també un model totalment elèctric, també acoblat a la planta de Barcelona.
L’arribada a Portugal és un primer pas en l’estratègia de creixement internacional de la marca, que espera obrir cinc concessionaris més abans de final d’any i arribar als 20 concessionaris a tot el país l’any 2028. El mercat portuguès és la primera aventura internacional d’Ebro, que ha previst també obrir nous concessionaris a Croàcia, Eslovènia i Bulgària.
La marca amb el creixement més ràpid a Espanya
Ebro ha estat la marca que més ha crescut i més ràpidament a Espanya al llarg dels últims setze mesos, gràcies a l’aliança amb grups de distribució i concessionaris i al suport industrial, financer i tecnològic de Chery, matriu de la marca de la Zona Franca. En aquest sentit, Johnson Xu, vicepresident de Chery, ha anunciat que Ebro “aprofundirà en la producció local” a Barcelona i en el nou centre d'R+D a Cornellà per ajustar el producte de la marca als gustos i preferències dels compradors europeus i “sostenir el creixement de la marca”.