SUV PHEV

Ebro S900, un SUV endollable i familiar acoblat a Barcelona

Ebro presenta un totcamí PHEV (híbrid endollable) de 425 CV, 125 quilòmetres d’autonomia en mode elèctric, tracció total i set places

Ebro segueix creixent amb un nou model a la seva gamma. Després dels ja coneguts S700 i S800 i l’esperat SUV urbà híbrid S400 (que hauria de convertir-se en el supervendes de la marca), la filial barcelonina del grup Chery ha presentat ara el flamant S900, un totcamí molt gran, potent i endollable que es converteix en el nou vaixell insígnia de la marca. 

Aquest totcamí fa servir la nova plataforma T2X del grup Chery que fa servir el Tiggo 9 (cotxe del qual deriva), la plataforma més avançada tecnològicament i reservada per als models més ambiciosos, com és el cas d’aquest S900. Es tracta d'un SUV híbrid endollable o PHEV de tracció total de 4,82 metres de llarg, 1,74 d’alt i 1,92 d’ample, unes mides realment contundents per a un model destinat a plantar cara als totcamins prèmium europeus.

Cargando
No hay anuncios

Tecnològic i híbrid endollable

Bé, és cert que l’actual Ebro S800 ja disposa d’un interior ample amb set places, però aquest S900 augmenta l’espai disponible i, sobretot, la càrrega tecnològica del model. El nou S900 fa servir un quadre d’instruments digital de 10,25 polzades i una gran pantalla central tàctil de 15,6 polzades compatible amb Android Auto i Apple Car Play, i un sistema de projecció de la informació sobre el parabrisa o Head-up Display de 8,8 polzades. Per si tot això no fos prou, el nou S900 disposa d’un sistema de so d’alta qualitat d’origen Sony, càmera de visió zenital d’alta definició, sistema de càrrega per a mòbil sense fils i entapissats de cuir associats a seients davanters amb calefacció incorporada.

Cargando
No hay anuncios

Però el punt fort d’aquest totcamí familiar és el seu sistema híbrid endollable de sèrie, que combina un propulsor gasolina 1.5 de quatre cilindres amb tres motors elèctrics (dos a l'eix davanter i un al posterior) per oferir una potència total combinada de 425 CV de potència i una autonomia en mode elèctric de 140 quilòmetres gràcies a la seva bateria de 34,46 kWh de capacitat. Aquest S900 es pot carregar del 30% al 80% de la seva capacitat en tan sols 25 minuts en un punt de corrent continu (CC) de fins a 71 kW de potència, i gràcies al sistema V2L pot fer servir l'energia elèctrica emmagatzemada per alimentar dispositius elèctrics externs. Segons la marca, l’autonomia total combinada dels dos sistemes és superior als 1.000 quilòmetres, i el motor de combustió té un consum de carburant teòric de 6,8 l/100 km.

Cargando
No hay anuncios

El nou S900 té un sistema de tracció total de sèrie associat a diversos modes de conducció anomenats Snow, Sand i Off-Road, pensats específicament per a diverses condicions atmosfèriques o del ferm sobre el qual circula el cotxe. A més, aquest S900 té 26 airbags i un eix posterior multibraç d’alumini que el converteixen, sobre el paper, en l’Ebro més segur de la marca.

Ebro ha anunciat que el nou S900 arribarà al nostre mercat abans de final d’any, ja que, com la resta de models de la gamma, serà acoblat a les instal·lacions d’Ebro a la Zona Franca amb les parts procedents de la Xina. Aquest cotxe tindrà la mateixa garantia de 7 anys o 150.000 quilòmetres de la resta de models de la marca i tindrà un preu de venda –encara per confirmar– al voltant dels 50.000 euros.