MOTOSHARING
ARA MOTOR

Seat Mó arrenca a Barcelona

Seat Mó és el nou servei de mobilitat urbana compartida de Seat, i ja està disponible a la ciutat de Barcelona amb més de 630 escúters elèctrics a la capital catalana

Seat Mó arrenca a Barcelona / SEAT Zoom

Després que Seat presentés el seu nou sistema de mobilitat compartida el passat mes de juny, els del Baix Llobregat han engegat el seu servei de motosharing aquesta setmana a Barcelona, un sistema que funciona mitjançant un servei de subscripció sense límit ni compromís de permanència.

Escúters elèctrics Seat Mó Zoom

Escúters elèctrics Seat Mó / Seat

Aquest nou sistema de mobilitat compartida, anomenat Seat Mó, disposa de 632 escúters elèctrics o eScooter 125 i dos patinets elèctrics anomenats eKickScooter 25 (amb 25 quilòmetres d’autonomia) i ekickScooter 65 (amb 65 quilòmetres d’autonomia) que volen facilitar la mobilitat urbana sostenible dins de la capital catalana.

El servei de subscripció de Seat permet escollir entre la subscripció a l'escúter elèctric i que costarà 75 euros a la setmana, 200 euros al mes o 400 euros al trimestre (el client pot escollir la modalitat que millor li encaixi), o als patinets elèctrics, que tenen un preu de 15 euros setmanals o 40 mensuals en el cas del patinet eKickScooter 25 i de 25 euros setmanals o 75 mensuals en el cas de l’eKickScooter 65.

Accedir al servei de motosharing de Seat és ben senzill: tan sols cal connectar-se a una aplicació que detalla la ubicació exacta de la moto més propera. Cada escúter elèctric té dos cascos en el seu cofre o maleter sota el seient, i se’n fa un manteniment exhaustiu que inclou una higienització amb un producte anomenat Liquid Guard i que promet eliminar el 99,9% de virus i bactèries de la superfície de l’escúter elèctric.  

Aplicació Seat Mo Zoom

Aplicació Seat Mo / Seat

Per acabar, val la pena destacar que aquest és el primer sistema de vehicle compartit de tot el grup Volkswagen i que l’experiència acumulada a Barcelona servirà de base per presentar futurs projectes de mobilitat compartida a tot Europa, ja que Seat vol convertir-se en alguna cosa més que un fabricant de vehicles i convertir-se en un proveïdor de diversos serveis i modalitats de mobilitat que s’ajustin a les necessitats canviants dels usuaris i clients de la marca al Vell Continent.