Furgoneta
Ara Motor

Renault Kangoo, treball i oci en un sol cotxe

La marca francesa presenta la nova Kangoo, una furgoneta que evoluciona per oferir espai i versatilitat per a un ús familiar o esportiu

Renault Kangoo, treball i oci en un sol cotxe / RENAULT Zoom

Renault acaba de presentar la tercera generació de la Kangoo, la seva furgoneta inicialment pensada per a un ús professional però que ha evolucionat cap a un ús més polivalent i versàtil, capaç d’oferir solucions per moure’s en família i amics o per transportar còmodament bicicletes o taules de surf, per exemple.

El primer que crida l’atenció d’aquesta tercera generació de la Kangoo és el seu estil més desenfadat i cosmopolita, que rep influència estètica dels Captur, Clio i Mégane i ofereix la possibilitat de disposar d’una porta lateral corredora o d’obertura longitudinal. Ara bé, Renault ofereix dues opcions de carrosseria anomenades Kangoo Combi –orientada a un ús familiar– i Kangoo Van, més pensada per a un ús professional i que disposarà de dues opcions de llargada i capacitat, ja que la versió estàndard tindrà fins a 3,9 metres cúbics de capacitat i la versió llarga arribarà als 4,9 metres cúbics.

Renault Kangoo Van Zoom

Renault Kangoo Van / Renault

Una de les grans novetats d’aquesta tercera generació de la Kangoo és la seva àmplia oferta mecànica, que inclou versions amb motor dièsel 1.5 dCi de 95 i 115 CV, però també motors gasolina i versions híbrides E-Tech, i molt probablement una versió 100% elèctrica que Renault ha volgut confirmar, tot i que no ha fet públic encara la seva potència o autonomia.

La nova generació de la Kangoo també ha d’omplir l’espai vacant per la retirada de l’Scénic, el dels monovolums tradicionals que han anat deixant pas al regnat hegemònic dels totcamins o SUV. Amb tot, encara hi ha compradors interessats en aquest tipus de vehicles amb una dosi extra d’espai i versatilitat, i que no necessàriament volen comprar un SUV per diversos motius.

L’altra gran novetat de la Kangoo és el seu interior tecnològic i modern, que inclou el sistema multimèdia Renault Easy Link i diverses ajudes a la conducció, com el modern retrovisor interior digital Permanent Rear View, que permet millorar la visibilitat posterior tot i que el vehicle vagi carregat o que la versió industrial utilitzi una porta posterior de xapa.

Interior Renault Kangoo Zoom

Interior Renault Kangoo / Renault

Finalment, aquesta furgoneta arribarà al mercat la primavera del 2021 a un preu encara per confirmar però que no hauria de ser gaire diferent del dels seus grans rivals, Citroën Berlingo o Peugeot Rifter, és a dir, en una forquilla de preus que oscil·laria entre els 18.000 i els 30.000 euros (descomptes promocionals a part).