Saló de Ginebra
Ara Motor

Peugeot 508 Sport Engineered: 400 CV de múscul híbrid

La marca francesa presenta un prototip esportiu i ecològic del 508 a Ginebra

Peugeot 508 Sport Engineered, 400 CV de múscul híbrid / PEUGEOT Zoom

Ara fa poc més d’una setmana en Sergio Domínguez ens va presentar la prova del Peugeot 508, una de les millors berlines del moment, i símbol d’un segment que es resisteix a desaparèixer. I val a dir que no desapareixeran mentre existeixin alternatives tan interessants com la que Peugeot ens presentarà al Saló de Ginebra.

Peugeot 508 Sport Engineered Zoom

Peugeot 508 Sport Engineered / Peugeot

El Peugeot 508 Sport Engineered és un prototip o ‘concept car’ que la marca francesa ha volgut presentar per demostrar el seu ‘savoir faire’ i les potencialitats dels cotxes híbrids i ecològics fins i tot en el segment de les berlines cupè de tall esportiu.

Frontal Peugeot 508 Sport Engineered Zoom

Frontal Peugeot 508 Sport Engineered / Peugeot

Aquest prototip marida un motor gasolina PureTech de 200 CV amb dos motors elèctrics (un sobre cada eix) per oferir una potència total combinada de 400 CV i un parell màxim de 500 Nm. Amb aquesta potència el 508 Sport Engineered és capaç d’accelerar de 0 a 100 en només 4,3 segons i homologar unes emissions de només 49 grams de CO2 per quilòmetre. A més, el 508 Sport Engineered pot recórrer fins 50 quilòmetres en mode totalment elèctric gràcies a les seves bateries amb 11,8 kWh de capacitat.

Amb 400 CV de potència i una autonomia totalment elèctrica de 50 quilòmetres, el Peugeot 508 Sport Engineered és una de les grans apostes de la marca francesa

Més enllà de la seva aposta ecològica, el 508 Sport Engineered també presenta interessants millores de rendiment, com ara un generós eixamplament de l’ample de vies (distància entre les dues rodes) que en millora l’estabilitat, una alçada lliure rebaixada i unes noves llandes de 20 polzades amb uns neumàtics Michelin Pilot Sport 4S.

Interior Peugeot 508 Sport Engineered Zoom

Interior Peugeot 508 Sport Engineered / Peugeot

Estèticament aquest prototip també llueix espectacular gràcies a les entrades d’aire del frontal sobredimensionades, nous para-xocs amb disseny més esportiu i uns interiors on predominen les insercions d’Alcantara i de fibra de carboni.