Porsche Cayenne E-Hybrid, un SUV endollable de 462 CV
Ja és aquí la nova versió híbrida endollable del Cayenne
Porsche presenta la versió híbrida endollable del Cayenne, un SUV d’altes prestacions que combina un motor de gasolina de 6 cilindres en V (o V6) de tres litres de cilindrada de 340 CV i un propulsor elèctric que proporciona 136 CV addicionals per arribara una potència total combinada de 462 CV i un parell màxim de 700 Nm.
El Porsche Cayenne E-Hybrid del 2018 accelera de 0 a 100 en poc més de 5 segons, té una velocitat punta de 253 km/h i té una autonomia totalment elèctrica de 44 quilòmetres gràcies a les noves bateries de 14,1 kWh situades sota el maleter refrigerades per líquid i formades per vuit mòduls de tretze cel·les d’ions de liti.
Segons Porsche aquesta versió E-Hybrid es carrega del tot en només 7 hores en un punt domèstic de 230 volts. En un punt de recàrrega ràpida, el Porsche Cayenne E-Hybrid pot carregar les bateries en només dues hores i mitja.
Tot i la seva potència i prestacions dinàmiques, el Cayenne E-Hybrid és un cotxe que vol buscar l’eficiència per sobre de les prestacions pures, sobretot ara que Porsche ha abandonat definitivament els propulsors dièsel en la seva gamma de productes.
Aquest Cayenne disposa de tracció integral de sèrie gestionada per un nou embragatge multidisc anomenat PTM (acrònim de Porsche Traction Management), que reparteix el parell entre els dos eixos en funció de les necessitats específiques del vehicle. A més, el Cayenne E-Hybrid disposa d’un sistema de regulació variable de la suspensió que permet adequar el cotxe a les necessitats i entorns específics.
El nou Cayenne E-Hybrid arribarà als concessionaris del país durant aquest mes de maig i té un preu base de 93.309 euros, descomptes promocionals al marge. Per cert, Porsche ha escollit Barcelona com a escenari per realitzar el reportatge del seu nou SUV híbrid.