MV Agusta Brutale 1000 RR, una joia de dues rodes
La Brutale 1000 RR és una moto de 208 CV i 186 quilos capaç de superar els 300 km/h
La nova MV Agusta Brutale 1000 RR 2020 és una de les motos més boniques, passionals i atractives del mercat. Dos anys després que els de Varese presentessin la MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro –una motocicleta exclusiva limitada a 300 unitats–, ara han presentat la versió bàsica i de producció de la Brutale 1000.
Mecànicament la MV Agusta Brutale 1000 RR 2020 manté el motor de quatre cilindres en línia que ofereix 208 CV i 116 Nm de parell, que associat al xassís lleuger d'acer i alumini (amb un pes en buit de 186 quilos) fa que aquesta bellesa italiana arribi a una velocitat punta de més de 300 km/h.
Pel que fa a la posada a punt de la moto, els de Varese han confiat en una forquilla davantera Öhlins Nix EC amb ajustaments electrònics hidràulics i amortidors posteriors Öhlins TTX i un conjunt de discs de frens flotants amb pinces de doble pistó signat per Brembo. A més, la nova Brutale 1000 RR incorpora un nou sistema de control d'estabilitat que ajuda a dominar la bèstia i a controlar les derrapades, la frenada o els aixecaments de la roda davantera.
Estèticament la MV Agusta Brutale 1000 RR 2020 és una màquina preciosa, amb una imatge naked poderosa i brutal, una autèntica superbike amb essència de disseny italià i tocs moderns com ara la pantalla central TFT de 5 polzades, el far led davanter, les llandes d’alumini forjat o els cargols d'acer.
L'únic aspecte que no ens acaba d'agradar de la nova MV Agusta Brutale 1000 RR 2020 és el preu, ja que els de Varese en demanen 33.600 euros. Tot i que encara és uns 9.000 euros inferior als 42.990 euros que demanaven per la MV Augusta Serie Oro, aquella era una moto més lleugera i limitada a només 300 unitats.