Novetats
Novetats17/08/2020

Maserati presenta la nova gamma Trofeo, amb essència de Ferrari

La marca del trident estrena un nou acabat anomenat Trofeo amb mecàniques d'origen Ferrari i les últimes millores tecnològiques en la seva gamma

Ara Motor
i Ara Motor

Ara fa dos anys Maserati va presentar el Levante Trofeo, la versió més esportiva i radical del SUV de luxe italià, que arribava als 590 CV de potència i 730 Nm de parell extrets d’un potent motor de 8 cilindres en V i 3,8 litres de cilindrada.

Cargando
No hay anuncios

En aquell moment ja us vam explicar que, de fet, el Levante Trofeo no deixava de ser una primera incursió de Ferrari en el món dels SUV d’alt rendiment –tot i ser dues marques independents, els enginyers de Ferrari van col·laborar en la confecció del bastidor i la gestió electrònica– i el propulsor V8 provenia directament dels models de Maranello.

La bona acollida comercial del Levante Trofeo i la necessitat de generar rendibilitat a partir de mecàniques ja existents sense haver d’invertir molts diners en desenvolupament han portat la marca del trident a estendre la seva gamma Trofeo a la resta de models de la gamma actual, Ghibli i Quattroporte, amb el mateix motor V8 de 3,8 litres d’origen Ferrari.

Cargando
No hay anuncios

Gràcies al nou motor italià, els Ghibli Trofeo i Quattroporte Trofeo es converteixen en els Maserati més ràpids de la història, amb velocitats punta de 326 km/h. A més, els models Trofeo tenen un mode esportiu específic que allibera la potència i esportivitat dels seus 560 CV de potència a les rodes posteriors.

Cargando
No hay anuncios

Pel que fa a l’estètica, els Ghibli Trofeo i Quattroporte Trofeo es poden distingir amb un simple cop d’ull gràcies a diversos detalls específics de la calandra davantera, les insercions de fibra de carboni en carrosseria i interiors, alguns detalls de color vermell a les brànquies o sortides d’aire laterals, llandes específiques de 21 polzades i un nou disseny de la signatura òptica led posterior.

Cargando
No hay anuncios

Els interiors, per la seva banda, reben una nova pantalla central tàctil de 10,1 polzades, un nou assistent virtual anomenat MIA (acrònim de Maserati Intelligent Assistant) i algunes insercions específiques en els seus entapissats de cuir.