Tot i que encara no l'hem pogut provar, molts de vosaltres ens heu comentat més d'una vegada que el nou i30 N és una autèntica meravella, un producte gairebé rodó capaç de fer front als León Cupra, Focus ST o Golf GTI sense despentinar-se, a un preu inferior a tots ells.
Ara li toca el torn a la variant Fastback que presenta a París el nou i30 Fastback N, amb el mateix motor gasolina 2.0 turbo de quatre cilindres que ofereix 275 CV de potència i 353 Nm de parell associat a un canvi manual de sis relacions i plataforma de tracció davantera.
Quan ara fa uns mesos vam provar l'i30 Fastback de 140 CV ja vam quedar sorpresos per l'agilitat i eficàcia del model i el seu tacte esportiu gràcies a la suspensió endurida i a una direcció efectiva i comunicativa poc habitual en el segment.
Ens imaginem que la variant esportiva emfatitzarà totes les virtuts del Fastback convencional gràcies al sistema N Grin Control, que permet cinc modes diferents de conducció. El conductor pot escollir entre els modes Eco, Normal, Sport, N i N Custom (personalitzable) per obtenir experiències de conducció diferents en un mateix cotxe.
A més a més, el nou i30 Fastback N segueix oferint la mateixa practicitat dels seus 450 litres de capacitat al maleter, el gran argument del cotxe coreà enfront els rivals europeus. L'altre gran punt fort de l'i30 Fastback N és la seva estètica trencadora i disruptiva sense caure en barroquismes innecessaris. Amb tot, és una aparença que de ben segur cridarà l'atenció dels conductors més joves.
Tot i que encara no en sabem el preu definitiu, l'i30 Fastback N costarà una mica més dels 35.000 euros que costa l'i30 N (descomptes promocionals al marge) al nostre país.