Cupra León VZ Cup, homenatge a l’esportivitat
Cupra estrena una nova versió del Cupra León que incorpora seients esportius i un disseny encara més agressiu
Després de deixar-nos bocabadats amb el fantàstic Cupra Formentor VZ i la versió prestacional Formentor VZ5, Cupra ha decidit seguir explotant la divisió VZ com la sublimació de l’esportivitat i esperit de competició de la marca de Martorell. Ara toca el torn al Cupra León, que rep la versió Cupra León VZ Cup, que arribarà amb carrosseria compacta o hatchback de cinc portes i amb la familiar, anomenada Sportstourer.
Aquesta nova versió Cupra León VZ Cup no suposa cap millora mecànica, i només es podrà associar a les motoritzacions ja existents més prestacionals de la gamma, com la variant híbrida endollable o PHEV de 245 CV i a les versions més potents amb motor gasolina 2.0 TSI com ara la versió de cinc portes i 300 CV, i la familiar o Sportstourer de 310 CV i tracció integral 4Drive que vam poder provar ara fa uns mesos.
A primer cop d’ull, el Cupra León VZ Cup es distingeix de la resta de models de la gamma per les seves llandes exclusives de 19 polzades i de color bronze i negre, per les motllures inferiors laterals d’alumini enfosquit, pels retrovisors de color negre i per un aleró de tall esportiu que només estarà disponible en la carrosseria hatchback o compacta de cinc portes.
En els interiors, el Cupra León VZ Cup destaca pels nous seients esportius CUPBucket, inspirats en els de competició i que ja va estrenar el Formentor VZ5. Destaquen perquè ofereixen millor subjecció als ocupants de les places davanteres. L’altra gran innovació d’aquesta versió és el volant, que ara incorpora nous botons satèl·lit per gestionar elements com l’encesa del motor o canviar de mode de conducció, entre d'altres.
El Cupra León VZ Cup es començarà a fabricar al llarg de la setmana vinent a Martorell, i les primeres unitats no han de trigar gaire en arribar al mercat, a un preu lleugerament més elevat del que costen les versions estàndard equivalents.