Suzuki Jimny Delta 4x4, un autèntic totterreny
El preparador alemany Delta 4x4 presenta una versió del Jimny més radical, a punt per competir al Dakar
El Suzuki Jimny, amb un preu base de poc més de 17.000 euros, és el totterreny més econòmic del mercat, cosa que el fa especialment atractiu per als amants de la competició ‘off-road’ perquè ofereix una relació qualitat-preu adequada per poder iniciar-se en els campionats sense haver de fer una inversió majúscula ni arruïnar l’economia familiar.
Donada la popularitat del nou Jimny, el preparador alemany Delta 4x4 ha presentat la seva versió del Jimny, que pren com a model el Suzuki LJ80 que va competir al ral·li París-Dakar l’any 1982 i en el qual s’inspira a nivell estètic.
El Jimny Delta 4x4 utilitza uns amortidors Trailmaster, nous separadors i un paquet d’elevació que li permeten ser vuit centímetres més alt i uns passos de roda molt més amples, cosa que millora la seva capacitat sobre ferms trencats i la seva estabilitat en tot tipus de registres.
A més a més, la preparació de Delta 4x4 inclou unes llandes específiques Legacy de 16 polzades maridades amb neumàtics totterreny amb perfil 285/70 R16, noves defenses frontals, una baca específica al sostre i fins i tot focus auxiliars amb tecnologia led.
El preu final de la posada a punt del preparador alemany s’enfila per sobre dels 8.000 euros, als quals cal sumar els 17.000 que ja costa el model base, cosa que fa que el preu final del Jimny Delta 4x4 s’enfili fins als 25.000 euros, una quantitat important però encara molt lluny dels preus dels principals totterrenys del mercat, com ara els Mitsubishi Pajero/Montero o Toyota Land Cruiser, dues de les principals referències del segment.