Cotxe elèctric
Motor 10/05/2021

Renault mostra les primeres imatges del Megane E-Tech, la versió elèctrica del compacte gal

El primer Megane totalment elèctric serà presentat aquest any i arribarà al mercat al llarg del 2022, a un preu encara per confirmar

2 min
Mégane E-Tech

El Renault Megane E-Tech Electric és la versió elèctrica de zero emissions del popular compacte francès, que arribarà al mercat l’any vinent per convertir-se en un dels cotxes elèctrics més assequibles i amb millor relació qualitat-preu del mercat, tot i que la marca del rombe encara no n'ha confirmat el preu de venda definitiu, tot i que no serà superior als 30.000 euros en les versions d’accés a la gamma.

Els francesos han mostrat la primera imatge del nou Megane elèctric, un model que segons apunten des de la companyia, serà diferent al Megane tal com el coneixem ara i que estrenarà una nova imatge més fornida i musculada, seguint l’estil crossover o totcamí, amb nervadures més accentuades, passos de roda marcats amb proteccions de plàstic i una major distància lliure, entre altres novetats.

Pel poc que sabem del Megane E-Tech Electric, podem deduir que les prestacions i l'autonomia seran similars a les del nou Nissan Ariya, el SUV elèctric de Nissan que estrena la nova plataforma de vehicles elèctrics CMF-EV de l’aliança francojaponesa que faran servir els nous models elèctrics de Nissan, Renault i Mitsubishi. El primer prototip del model, anomenat Megane eVision, presentava una potència de 218 CV i 450 quilòmetres d’autonomia gràcies a una bateria de 60 kWh, així que el model de producció definitiu es mourà en unes xifres similars, tot i que possiblement lleugerament inferiors a les del prototip presentat ara fa dos anys.

Megane E-Tech
Megane E-Tech

Per acabar, cal recordar que Renault també ha publicat dues fotos dels interiors del nou Megane elèctric, que deixen veure un nou quadre d’instruments totalment digital i la presència d’una gran pantalla central que farà les funcions de control de les aplicacions i funcionalitats del vehicle, ja que el model destaca per l’absència de botons físics a la consola central, en una mostra més del compromís de la marca vers l’electrificació i digitalització de la gamma.

stats