Saló de Ginebra
Novetats02/03/2019

Lamborghini Huracán EVO Spyder, postureig a cel obert

Els de Sant’Agata Bolognese presenten la versió descapotable i d’alt rendiment del seu Huracán

Ara Motor
i Ara Motor

A vegades les marques fabriquen cotxes innecessaris i que no tenen cap mena de justificació tècnica, com és el cas que ara ens ocupa. Els cotxes descapotables sempre tenen pitjor rendiment i prestacions que els models cupè o de sostre rígid equivalents, perquè la seva aerodinàmica és pitjor, tenen menys espai al maleter i habitacle per encabir el mecanisme de la capota retràctil i fins i tot tenen un pes més elevat per encabir els sistemes de protecció i seguretat en cas d’accident.

No hi ha res que justifiqui, doncs, que una marca com Lamborghini presenti una versió Spyder o descapotable del seu Huracán EVO, un esportiu de pura sang amb 639 CV. Res ho pot justificar, però aquest Huracán EVO Spyder serà un èxit de vendes assegurat i no li faltaran possibles compradors, perquè els compradors d’aquesta mena de cotxes no busquen rebaixar el crono en un circuit sinó passejar-se a poc a poc pels passeigs marítims de Mònaco, Eivissa, Marbella o Portofino.

Cargando
No hay anuncios

L’Huracán EVO Spyder estrena un sistema d’obertura automàtica de la capota capaç d’obrir i tancar el sostre en tan sols 17 segons i a una velocitat inferior a 50 km/h. Més enllà d’aquesta especificitat, la versió Spyder manté el mateix motor V10, la caixa de canvis automàtica de doble embragatge i set relacions i l’estructura amb tracció integral de la versió estàndard, tot i que amb un rendiment dinàmic sensiblement inferior (accelera de 0 a 100 en 3,1 segons, mentre que la versió estàndard de sostre dur ho fa en 2,9 segons).

Cargando
No hay anuncios

Els interiors del Lamborghini Huracán EVO Spyder mantenen el disseny i l'estructura del model de sèrie, i tindrà un preu de 274.808 euros, 25.000 euros més que el model de sostre rígid que és més ràpid i té més bones prestacions dinàmiques.