Kia actualitza el Sorento amb nous arguments mecànics i tecnològics
La marca coreana presenta el 'restyling' del seu totcamí de set places
Hem provat pocs SUV de set places amb les qualitats dinàmiques i de confort que ofereix el Sorento, probablement una de les millors opcions qualitat-preu del seu segment. La marca coreana actualitza el seu totcamí gran amb un lleuger 'restyling' estètic i mecànic per afrontar la segona meitat de la seva vida comercial.
El Sorento utilitzarà uns nous grups òptics davanters que s’allarguen i porten tecnologia LED, associats a uns nous fars antioboira situats a la zona inferior del para-xocs (amb molta influència del seu germà petit Sportage) que emfatitzaran la seva personalitat i mostraran un aire més agressiu. A més, aquest nou Sorento oferirà la possibilitat d’un nou paquet estètic anomenat GT-Line i que incorpora pinces de fre de color vermell, llums LED i llandes de 19 polzades.
Els interiors també s’actualitzen lleugerament amb una pantalla central que creix fins a les 8 polzades, nous seients amb funció opcional de massatge i algunes motllures cromades repartides per la consola central. A més l’equipament tecnològic del Sorento incorpora de sèrie indicador d’angle mort, càmera de visió posterior, assistent de frenada d’emergència i carregador de telèfon per inducció (sense fils).
Oferta mecànica renovada
El dièsel retrocedeix a Europa, i Kia, que fins ara només oferia un motor 2.2 CRDi de 200 CV, amplia la seva oferta amb l’aparició d’un nou motor dièsel 2.0 CRDi de 185 CV associat a un canvi automàtic de 6 velocitats i tracció total i un altre motor gasolina 2.4 GDI de 188 CV, també associat al mateix canvi automàtic de sis velocitats però que podrà escolir-se amb sistemes de tracció davantera o total.
La darrera novetat del Sorento és l’aparició d’un nou canvi de marxes automàtic de vuit velocitats, reservat només per al motor dièsel 2.2 CRDi de 200 CV que permet millorar els registres de consums i sobretot poder complir amb la restrictiva nova normativa d’emissions europea.