Harley-Davidson presenta la primera bicicleta elèctrica de la seva història
La Serial 1 és la primera 'e-bike' de la marca, que canvia la seva estratègia comercial per no perdre pes en el mercat
La pandèmia del coronavirus i la davallada de vendes de motocicletes de combustió de gran cilindrada estan fent tremolar els pilars de l’estratègia comercial de Harley-Davidson, una marca que acumula pèrdues els últims mesos i que ha vist la necessitat d’adequar la seva gamma a les noves tendències del mercat si vol sobreviure en un mercat cada cop més competitiu.
Així doncs, la mítica marca nord-americana farà el seu debut en el segment de les bicicletes elèctriques o e-bikes amb la Serial 1, la primera d’aquestes característiques mai fabricada per Harley-Davidson i que obrirà una nova línia comercial que la marca vol seguir explotant de cara als anys vinents amb més models per oferir en la seva gamma.
Val a dir que la primera bicicleta elèctrica de la marca és una petita joia estètica i tecnològica, ja que el seu estil retro, inspirat en les primeres motocicletes de Harley-Davidson de l’any 1905, ja ha aixecat moltes expectatives entre els seguidors de la marca alhora que obre la gamma a un públic urbà, més jove i interessat en noves formes de mobilitat sostenible.
Aquesta e-bike de Harley-Davidson serà de la categoria pedelec, és a dir, que oferirà assistència al pedaleig fins als 25 km/h de velocitat màxima, i que el motor associat a l’eix dels pedals no podrà superar els 250 W de potència.
Per acabar, aquesta Harley-Davidson Serial 1 tindrà un preu final que oscil·larà entre els 2.000 i els 4.000 euros, en funció dels extres tecnològics o qualitat de materials que presenti la versió definitiva d’aquesta bicicleta elèctrica que ha d’obrir pas a una nova generació de productes de la marca.