Esportius

Ferrari Amalfi, elegància sobre rodes

Els de Maranello presenten el seu nou cupè de quatre places, que pren el relleu dels Ferrari Portofino i Ferrari Roma

Ferrari acaba de presentar l’Amalfi, un elegant cupè de quatre places (2+2) que pren el nom de la llegendària costa amalfitana banyada pel mar Tirrè, a la regió de la Campània. Aquest és el model que agafa el relleu dels Ferrari Portofino i Ferrari Roma, els dos cupès d’accés a la gamma que la marca italiana havia fabricat fins ara, i manté un nom que fa referència a un espai geogràfic privilegiat d’Itàlia.

El nou Amalfi és un model objectivament molt bonic i ben proporcionat, gràcies a un disseny elegant i suggeridor que manté l’essència dels cupès esportius clàssics de la marca del Cavallino Rampante. Amb 4,6 metres de llarg, 1,97 d’ample i 1,3 d’alt, aquest cupè de tres portes té prou espai per a quatre ocupants al seu interior i fa servir un quadre d’instruments totalment digital amb una pantalla de 15,6 polzades per al conductor, una pantalla central de 10,25 polzades i una tercera pantalla de 8,8 polzades per a l’acompanyant, i uns seients que inclouen detalls com ara funció de massatge amb regulació independent.

Cargando
No hay anuncios

Mecànicament aquest Ferrari Amalfi fa servir un motor V8 de 3,8 litres de cubicatge que entrega 640 CV, gestionats per un canvi automàtic de doble embragatge i vuit relacions evolucionat dels F1 de la marca i que permeten que l’Amalfi acceleri de 0 a 100 en 3,3 segons i obtingui una velocitat màxima limitada electrònicament de 320 km/h. Ferrari també inclou detalls com ara un nou sistema de direcció assistida que augmenta l’adherència sobre l’asfalt, i que actua sobre l’acceleració longitudinal i lateral i les frenades a l’hora de circular amb certa alegria en carreteres plenes de revolts o en un circuit.

Cargando
No hay anuncios

Aquest Ferrari és la porta d’entrada a la gamma dels de Maranello, i tindrà un preu de venda superior als 300.000 euros. La marca ofereix una garantia de set anys, però que resta subjecta a un programa de revisions cada 20.000 quilòmetres o un cop a l’any.