Dacia estrena un nou logotip
La marca romanesa actualitza la seva imatge amb l'objectiu de modernitzar-se
Dacia és un dels puntals més importants del grup Renault, i d’ençà que Luca de Meo s’ha posat al capdavant del grup, ha sigut objecte d’importants millores i actualitzacions mecàniques i tecnològiques, com ara el flamant elèctric Dacia Spring o el nou Duster, el vehicle més venut de la marca.
El nou logo de Dacia es caracteritza per un disseny modern i minimalista, que trenca radicalment amb l’escut actual, amb una cal·ligrafia angulosa i un color verd característic (amb un punt que recorda el verd militar), que volen emfatitzar el compromís de la marca amb el medi ambient i amb les ganes d’escapar-se de l’asfalt.
El director general de Dacia, el francès Denis Le Vot, ha afirmat que “Dacia vol redefinir-se en el món de l’automòbil amb una imatge accessible, però també fresca i atractiva”, i que en aquest sentit la marca està treballant en la digitalització i electrificació dels seus vehicles.
- Evitar desplaçaments i minimitzar l'ús del mòbil: el missatge de Sánchez per l'apagada
- Red Elèctrica preveu que a la una de la nit haurà reestablert el servei
- Els hospitals aguanten amb generadors, però Vall Hebron comença a anul·lar operacions no urgents
- Supermercats i farmàcies a les fosques: "No podem vendre"
- Les Balears se salven de l'apagada elèctrica que afecta tot Espanya
- El subministrament d'electricitat a Catalunya ja s'ha recuperat en un 26%: així avança el restabliment
- Per què es produeixen les apagades elèctriques?
- Què cal tenir a casa en cas d'apagada elèctrica?