Totterreny
Motor Novetats 14/12/2018

JE Design allibera l’Ateca més salvatge

Els preparadors alemanys han creat una versió de l’Ateca anomenada All Terrain pensada per viure grans aventures fora de l’asfalt

Ara Motor
2 min
JE Design allibera l’Ateca més salvatge

JE Design és una empresa amb seu a Heilbronn (Baden-Württenberg) especialista en preparar i millorar cotxes del grup Volkswagen. Ara li ha tocat torn a l’Ateca, el SUV compacte de Seat que es fabrica a la República Txeca, que ha rebut un paquet de millora per convertir-lo en una edició anomenada Ateca All Terrain.

Ateca All Terrain

Aquesta versió extrema del SUV de Seat pren de base un Ateca Xcellence i en fa diverses millores estructurals i estètiques per fer de l’Ateca All Terrain un autèntic tot terreny capaç d’endinsar-se lluny de l’asfalt.

L'Ateca All Terrain és un autèntic totterreny

L’Ateca All Terrain de JE Design és 30 mil·límetres més alt que un Ateca convencional gràcies al treball de les suspensions, que li permeten millorar els angles d’atac i de sortida en conducció ‘off-road’. Aquest alçada lliure es marida amb uns neumàtics tot terreny específics 215/65 amb unes llandes de 16 polzades eixamplades 40 mil·límetres gràcies a uns espaiadors que fan que el cotxe es vegi més robust i musculat.

Vista posterior Ateca All Terrain

El prototip presentat per JE Design utilitza un color verd caqui específic d’inspiració militar, proteccions de plàstic als baixos i passos de roda, motllures platejades als baixos de la part davantera i posterior i uns llums led auxiliars sobre el sostre del vehicle.

Vista frontal amb els llums led encesos

A més a més JE Design incorpora unes noves cues d’escapament i un silenciador d’acer inoxidable que milloren el so del tot camí de Seat i contrasten amb les proteccions platejades que fan les funcions de difusor posterior.

Ateca All Terrain

Segons afirmen els preparadors tots els models Ateca poden rebre el paquet estètic de la versió All Terrain, però els eixamplaments dels passos de roda, les proteccions dels baixos i els llums led del sostre només es poden aplicar als Ateca FR i Cupra, mentre que el sistema d’escapament esportiu només es pot maridar amb el motor 2.0 TDI i sistema de tracció integral 4Drive de la versió FR.

stats