SUV endollable
Ara Motor

BMW X5 xDrive45e iPerformance, múscul sostenible

La marca bavaresa presenta la variant híbrida endollable del seu SUV estrella, l’X5

BMW X5 xDrive45e iPerformance, múscul sostenible / BMW Zoom

Tracció integral, 394 CV de potència i 80 quilòmetres d’autonomia 100% elèctrica: el nou X5 xDrive45e iPerformance és la carta de BMW per governar el segment dels SUV endollables (PHEV) en un futur immediat. Tot i que encara no ha arribat la nova generació de l’X5 (arriba aquesta tardor), els bavaresos ja anuncien l’arribada de l’X5 xDrive45e iPerformance de cara al 2019.

Els detalls de color blau denoten el seu ADN ecològic Zoom

Els detalls de color blau denoten el seu ADN ecològic / BMW

Mecànicament aquest X5 xDrive45e iPerformance és el resultat de maridar un motor gasolina de sis cilindres en línia de 286 CV amb un motor elèctric de 112 CV que pot moure de forma totalment elèctrica al totcamí alemany un total de fins a 80 quilòmetres, i d’homologar consums de poc més de 2 litres cada 100 quilòmetres i emissions de només 49 grams de CO2 quan la seva mecànica híbrida funciona a ple rendiment.

Interiors X5 xDrive45e iPerformance Zoom

Interiors X5 xDrive45e iPerformance / BMW

Aquesta potència permet que l’X5 xDrive45e iPerformance acceleri de 0 a 100 en 5,6 segons i que arribi a una velocitat punta limitada electrònicament de 235 km/h. Ara bé, si optem per funcionar amb el mode elèctric, tampoc ens quedarem endarrerits a l’autopista, ja que el seu motor elèctric arriba fins als 140 km/h de velocitat punta.

El maleter es queda en 'només' 500 L de capacitat per poder ubicar les bateries Zoom

El maleter es queda en 'només' 500 L de capacitat per poder ubicar les bateries / BMW

Per acabar, aquest X5 xDrive45e iPerformance també disposa de suspensió neumàtica electrònica per millorar les seves aptituds dins o fora de l’asfalt i direcció a les quatre rodes per poder maniobrar amb facilitat a l’hora d’aparcar o de moure’ns pels carrers estrets de les grans ciutats.