Totterrenys
Ara Motor

Nissan actualitza el Patrol

La marca japonesa presenta el nou Patrol, un 4x4 que ja no es podrà comprar al nostre mercat

Nissan actualitza el Patrol / NISSAN Zoom

Desgraciadament, Nissan ja no comercialitza el seu Patrol al mercat europeu, però aquest totterreny de la vella escola encara sobreviu al mercat americà i als països de la península Aràbiga, on encara conserva volums de vendes prou importants.

Nissan Patrol Zoom

Nissan Patrol / Nissan

Precisament Abu Dhabi ha estat l’escenari escollit per la marca japonesa per presentar el nou Patrol, ara més luxós, potent i tecnològic que mai. Estèticament el nou Patrol manté la calandra en forma de V que caracteritza els models de Nissan, però inclou una carrosseria més musculada, amb predomini de les formes geomètriques rectangulars i quadrades i amb poc marge per a la subtilesa o l’aerodinàmica. El resultat, un cotxe que se sap poderós i potent gràcies a les seves mides i al disseny de la seva carrosseria.

El Patrol és tot un 'dinosaure' amb motor gasolina d'alta cilindrada i consum de carburant força elevat

Nissan ha decidit anar més enllà en termes de qualitat i de luxe, i el nou Patrol disposa de seients entapissats de cuir de color marró, fins a dues pantalles digitals tàctils amb navegador que controlen el sistema d’infoentreteniment del cotxe i altres aspectes com el climatitzador o les alertes i informacions del sistema.

Interior Nissan Patrol Zoom

Interior Nissan Patrol / Nissan

Tot i ser un vehicle totterreny, el nou Patrol incorpora diverses ajudes a la conducció, com ara un sistema de frenada d’emergència automàtica amb detector de vianants i trànsit creuat i diversos sensors i sistemes de frenada automàtica i avisadors de col·lisió.

Nissan Patrol Zoom

Nissan Patrol / Nissan

Mecànicament, el nou Patrol és un 'dinosaure' de la vella escola. La seva gamma no inclou motors dièsel ni mecàniques híbrides ni molt menys endollables, i es limita a dos mastodòntics motors de gasolina de sis i vuit cilindres en V. El motor d’accés, un V6 4.0, arriba als 275 CV i 394 Nm de parell, mentre que la versió més potent, la V8 5.6, arriba als 400 CV i 560 Nm de parell. Les dues motoritzacions van associades a un sistema de tracció integral 4x4, i les versions més potents també utilitzen un sistema de suspensió neumàtica hidràulica que li permet aixecar encara més la carrosseria del vehicle.