Novetats
Ara Motor

El Seat Tarraco arriba al mercat amb un preu de sortida de 26.990 euros

El primer SUV de set places de Seat busca fer-se un espai en un segment en alça molt competitiu

El Seat Tarraco / SEAT Zoom

El nou Seat Tarraco no ho té fàcil. Ha arribat més tard que els seus rivals en un segment, el dels totcamins grans de set places, dominat des de fa molts anys pel Nissan X-Trail i on haurà de competir amb els seus 'cosins' Skoda Kodiaq i Volkswagen Tiguan Allspace, dos models amb els quals comparteix plataforma i elements tecnològics i que ja s'han posicionat bé al mercat.

Seat sap que el nou Tarraco tindrà dificultats per aconseguir quota de mercat, i per això ha apostat per un preu d'accés força atractiu per intentar guanyar la confiança dels compradors.

El Tarraco que es promociona inicialment utilitza un motor gasolina 1.4 TSI que ofereix 150 CV associat a un esquema de tracció davantera i canvi manual, amb un equipament prou extens: llandes de disset polzades, llums led, clau intel·ligent, climatitzador de tres zones (o trizona), sistema multimèdia amb pantalla tàctil de vuit polzades i fins a tres entrades USB que faran les delícies dels compradors més tecnològics. A més a més, aquest Tarraco inclou de sèrie la tercera filera de seients que li permet allotjar fins a set ocupants.

Tot i que el preu d'arrencada del Tarraco era de 29.900 euros, Seat ha decidit rebaixar-lo fins a 26.900 euros (amb promocions comercials que inclouen finançament), cosa que l'acosta molt al preu bàsic del líder del segment, el Nissan X-Trail, que costa uns 25.000 euros també acollint-se a les promocions i finançament de la marca, i que no és tan nou ni tecnològic com el Tarraco, el primer Seat que es fabricarà íntegrament a Wolfsburg (Alemanya).