Esportius
Ara Motor

Renault Mégane RS Trophy-R, edició limitada

La marca del rombe anuncia que només fabricarà 500 unitats del seu compacte més radical

Renault Mégane RS Trophy-R, edició limitada / RENAULT Zoom

Renault fabricarà només 500 unitats del Mégane RS Trophy-R a la seva planta de Palència, a Castella-Lleó. El Mégane RS Trophy-R és l’evolució més radical del ja esportiu Mégane RS, pensat per batre el rècord al vell traçat de Nürburgring i consolidar-se com el compacte de tracció davantera més ràpid al mític ‘infern verd’ alemany amb un crono de 7 min 40 seg amb el pilot gal Laurent Hurgon al volant.

Mégane RS Trophy-R Zoom

Mégane RS Trophy-R / Renault

El Mégane RS Trophy-R és un cotxe de competició, que pesa 130 quilos menys que el Mégane RS, del qual deriva, gràcies a les llandes de carboni, la cua d’escapament de titani signada per Akrapovic o haver eliminat la segona filera de seients per buscar reduir al màxim el pes.

Mégane RS Trophy-R Zoom

Mégane RS Trophy-R / Renault

L’esportiu gal ha estat posat a punt pel departament de competició Renault Sport amb ajustaments específics com ara discos de fre específics signats per Brembo, suspensions i amortidors revisats i signats per Öhlins, seients esportius Sabelt, neumàtics Bridgestone de competició i una millora de l’apartat aerodinàmic que millora la refrigeració de la mecànica i els frens, i ofereix menys resistència aerodinàmica.

Mégane RS Trophy-R Zoom

Mégane RS Trophy-R

Mecànicament el Mégane RS Trophy-R utilitza un motor de gasolina turbo 1.8 TCe de quatre cilindres que ofereix 304 CV i 400 Nm de parell, associat a una caixa de canvis manual de sis relacions i un diferencial davanter de tipus Torsen per gestionar l’entrega de potència a les rodes davanteres.

Mégane RS Trophy-R Zoom

Mégane RS Trophy-R

Renault ha anunciat que finalment fabricarà les 500 unitats del Mégane RS Trophy-R abans que acabi l’any, a un preu encara per confirmar però que superarà amb escreix els 55.000 euros en el nostre mercat. Afortunadament la pintura de la carrosseria i les llandes de colors són opcionals i, si ho volem, podem adquirir una unitat més discreta que la que va batre el rècord a Nürburgring.