Totcamins
Ara Motor

El nou Renault Captur serà més gran i ecològic

La segona generació del SUV urbà francès estrenarà versions híbrides endollables

El nou Renault Captur serà més gran i ecològic / RENAULT Zoom

El gener del 2020 Renault estrenarà el nou Captur. La segona generació del totcamí urbà francès creix en mides i equipament tecnològic per mantenir-se competitiu en el mercat europeu, on ja és per volum de vendes el cotxe més venut de la marca del rombe.

Renault Captur Zoom

Renault Captur / Renault

Estèticament el nou Captur compta amb nous grups òptics davanters i posteriors més estilitzats, una calandra més estirada i una carrosseria més musculada. De fet, el nou Captur és 11 centímetres més llarg que el model anterior, i el maleter arriba als 422 l de capacitat.

Els interiors del nou Renault Captur són més generosos Zoom

Els interiors del nou Renault Captur són més generosos / Renault

El nou Captur serà molt més tecnològic i comptarà amb un quadre de comandaments totalment digital, un disseny més racional i ergonòmic i uns materials de més qualitat que permeten millorar la presència del conjunt.

Renault Captur Zoom

Renault Captur / Renault

El Captur de segona generació utilitzarà la plataforma CMF-B que ja ha estrenat el Clio, i que permetrà disposar de mecàniques híbrides endollables i fins i tot elèctriques. La seva oferta inclourà mecàniques dièsel i gasolina, i com a gran novetat un sistema híbrid endollable (PHEV) que maridarà un motor gasolina TCe de 90 CV i dos propulsors elèctrics per obtenir una potència total combinada de 150 CV, i una autonomia elèctrica de més de 50 quilòmetres gràcies a les bateries de liti amb 9,8 kWh de capacitat.

Interior Renault Captur Zoom

Interior Renault Captur / Renault

A més a més, el nou Captur híbrid endollable estrenarà una nova caixa de canvis sense embragatge tradicional, que disposarà de catorze relacions de canvi diferents. Per acabar, el nou Captur inclourà diverses ajudes a la conducció com l’assistent de conducció en embussaments i trànsit dens, sistema de manteniment de carril o control de velocitat adaptatiu, per avançar en el camí de la conducció autònoma.