SUV esportiu
Ara Motor

Porsche presenta per sorpresa el Cayenne Coupé

Serà la gran aposta de Porsche en el segment dels totcamins de tall cupè, un nínxol de mercat en creixement

Porsche presenta per sorpresa el Cayenne Coupé / PORSCHE Zoom

Feia temps que s’especulava amb la possibilitat que Porsche presentés una versió cupè del Cayenne, però el nou Cayenne Coupé (el seu nom utilitza el mot original en francès) ha arribat per sorpresa, ja que ningú esperava veure'l abans de la tardor.

Porsche Cayenne Coupé Zoom

Porsche Cayenne Coupé / Porsche

Aquest Cayenne Coupé és la versió més esportiva i estilitzada del totcamí alemany, i utilitzarà un motor gasolina de sis cilindres en línia i 340 CV o un de vuit cilindres en V (V8) i 550 CV, sempre associats a un esquema de tracció integral i canvi automàtic. Potser en un futur el Cayenne Coupé incorporarà una mecànica híbrida que ja fa servir el Panamera E-Hybrid S, que arriba als 680 CV gràcies al maridatge del seu motor V8 i un propulsor elèctric.

El SUV cupè de Porsche és una resposta als BMW X6 i Mercedes-Benz GLC Coupé, el binomi que fins ara ha dominat el seu nínxol de mercat amb mà de ferro i uns marges comercials molt significatius

Estèticament el nou Cayenne Coupé destaca per la seva part posterior, amb una caiguda molt pronunciada i una línia més estilitzada que no renuncia a una imatge poderosa, una mica més harmoniosa que els X6 i GLC Coupé. A més, aquesta versió esportiva és 20 mil·límetres més baixa i incorpora un aleró retràctil que s’activa automàticament quan el cotxe supera els 90 km/h.

Detall aleró Porsche Cayenne Coupé Zoom

Detall aleró Porsche Cayenne Coupé / Porsche

En els interiors del Cayenne Coupé només es poden apreciar diferències en la segona filera de seients, que ara tindrà quatre places de sèrie, tot i que opcionalment es podrà encarregar el cotxe amb una cinquena plaça sense cost afegit.

Interior Porsche Cayenne Coupé Zoom

Interior Porsche Cayenne Coupé / Porsche

El Cayenne Coupé ja es pot reservar i les primeres unitats arribaran al nostre mercat abans de l’estiu amb un preu base de 97.217 euros, uns 10.000 euros més que el model estàndard.