Novetats Cotxes
Ara Motor

Peugeot 308 GT, un lleó amb grapa

El nou 308 GT arriba als 225 CV de potència i tindrà un nou canvi automàtic de 8 relacions

Peugeot 308 GT, un lleó amb grapa / PEUGEOT Zoom

Peugeot ha actualitzat el 308 GT amb un nou motor i una nova caixa de canvis que l’apropen més que mai a les variants GTi de 270 CV. Si fins ara els 308 GT utilitzaven un motor 1.6 THP de 205 CV associat a un canvi manual de 6 velocitats, el nou 308 GT passa a utilitzar un motor PureTech que arriba als 225 CV, no gaire lluny de les variants esportives GTi.

El nou 308 GT -disponible a partir de 28.500 euros- gestiona millor el canvi de marxes gràcies a la caixa de canvis de 8 relacions amb convertidor de parell, una caixa més ràpida, efectiva i eficient que la caixa manual anterior. A més, el 308 GT incorpora lleves darrere del volant per accionar-la en mode seqüencial sempre que el conductor ho desitgi.

Detall llandes 308 GT Zoom

Detall llandes 308 GT / Peugeot

A més, el departament Peugeot Sport ha millorat el reglatge i posada a punt de la direcció i les suspensions per obtenir un comportament més dinàmic i esportiu que fins ara, més a la vora del GTi que no pas de les versions de sèrie.

Estèticament el 308 GT incorpora subtils detalls esportius, com ara els retrovisors pintats de negre, llandes de 18 polzades, un nou difusor posterior enfosquit i la doble sortida del tub d’escapament. Els interiors també reben una actualització estètica i tecnològica que inclou seients esportius entapissats de cuir, pantalla tàctil de 7 polzades, navegador, sensors de proximitat i aparcament i fre de mà elèctric.

Per acabar, el nou 308 GT disposa del nou Drive Sport Pack, un sistema que regula i modifica el so del motor i dels tubs d’escapament, a més d’incloure el domini del color vermell al quadre d’instruments, registres de l’entrega de potència i parell i indicadors de la pressió del turbo.