Esportius
Ara Motor

Nissan GT-R50, un regal per celebrar el mig segle d'Italdesign i els GT-R

Nissan i Italdesign col·laboren plegats per primer cop per celebrar els 50 anys dels GT-R i de la casa de disseny transalpina

Nissan GT-R50, un regal per celebrar el mig segle d'Italdesign i els GT-R / NISSAN Zoom

Ara fa 50 anys Nissan va presentar el seu primer SkylineGT-R, el primer esportiu de la saga GT-R de la marca japonesa. També fa mig segle que GiorgiettoGiugiaro va fundar el seu estudi de disseny amb el seu aleshores soci i company AldoMantovani.

GT-R50 Zoom

GT-R50 / Nissan


Italdesign i Nissan no havien col·laborat mai abans en cap projecte –ara fa uns anys que Italdesign és una marca subsidiària del grup Volkswagen–, però ara han unit les seves forces per presentar el GT-R50, un model de 720 CV de potència i 780 Nm de parell de tracció integral i motor V6 turbo capaç de deixar en ridícul més d'un superesportiu que li triplica el preu.

Interior GT-R50 Zoom

Interior GT-R50 / Nissan


La novetat d'aquest GT-R50 és bàsicament estètica, ja que els italians s'han encarregat d'aplicar un 'restyling' que inclou diversos detalls daurats, nous difusors i alerons posteriors i unes exclusives llandes de 21 polzades amb neumàtics Michelin Pilot SuperSport d'alt rendiment.

El resultat de maridar una màquina d'alt rendiment japonesa amb l'estil i el disseny transalpí és realment sorprenent



Les altres millores d'aquesta edició especial són una nova suspensió esportiva electrònica signada per Blistein i un conjunt de frens Brembo d'alt rendiment amb pinces perforades i frens de sis pistons.

GT-R50 Zoom

GT-R50 / Nissan


El GT-R50 no deixa de ser un prototip, i ni Nissan ni Italdesign han confirmat que arribi a haver-hi cap edició especial limitada a la venda en el futur.