Superbike
Ara Motor

MV Agusta Brutale 1000 RR, una joia de dues rodes

La Brutale 1000 RR és una moto de 208 CV i 186 quilos capaç de superar els 300 km/h

La MV Agusta Brutale 1000 RR / MV AGUSTA Zoom

La nova MV Agusta Brutale 1000 RR 2020 és una de les motos més boniques, passionals i atractives del mercat. Dos anys després que els de Varese presentessin la MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro –una motocicleta exclusiva limitada a 300 unitats–, ara han presentat la versió bàsica i de producció de la Brutale 1000.

Mecànicament la MV Agusta Brutale 1000 RR 2020 manté el motor de quatre cilindres en línia que ofereix 208 CV i 116 Nm de parell, que associat al xassís lleuger d'acer i alumini (amb un pes en buit de 186 quilos) fa que aquesta bellesa italiana arribi a una velocitat punta de més de 300 km/h.

MV Augusta Brutale 1000 RR Zoom

MV Augusta Brutale 1000 RR / MV Agusta

Pel que fa a la posada a punt de la moto, els de Varese han confiat en una forquilla davantera Öhlins Nix EC amb ajustaments electrònics hidràulics i amortidors posteriors Öhlins TTX i un conjunt de discs de frens flotants amb pinces de doble pistó signat per Brembo. A més, la nova Brutale 1000 RR incorpora un nou sistema de control d'estabilitat que ajuda a dominar la bèstia i a controlar les derrapades, la frenada o els aixecaments de la roda davantera.

MV Augusta Brutale 1000 RR Zoom

MV Augusta Brutale 1000 RR / MV Agusta

Estèticament la MV Agusta Brutale 1000 RR 2020 és una màquina preciosa, amb una imatge naked poderosa i brutal, una autèntica superbike amb essència de disseny italià i tocs moderns com ara la pantalla central TFT de 5 polzades, el far led davanter, les llandes d’alumini forjat o els cargols d'acer.

MV Augusta Brutale 1000 RR Zoom

MV Augusta Brutale 1000 RR / MV Augusta

L'únic aspecte que no ens acaba d'agradar de la nova MV Agusta Brutale 1000 RR 2020 és el preu, ja que els de Varese en demanen 33.600 euros. Tot i que encara és uns 9.000 euros inferior als 42.990 euros que demanaven per la MV Augusta Serie Oro, aquella era una moto més lleugera i limitada a només 300 unitats.