Esportius
Ara Motor

Jaguar F-Type: un seductor encara més atractiu

Jaguar actualitza el seu esportiu amb una sèrie de millores mecàniques i estètiques que el fan més eficient i atractiu que mai

Jaguar F-Type: un seductor encara més atractiu / JAGUAR Zoom

És difícil trobar un cotxe més atractiu que el Jaguar F-Type. Amb un preu base de 70.600 euros, el biplaça anglès és la gran alternativa al domini dels esportius alemanys i italians que dominen el segment amb mà de ferro.

Jaguar F-Type descapotable Zoom

Jaguar F-Type descapotable / Jaguar F-Type

El nou F-Type –que arribarà al nostre mercat al març– presenta una línia encara més estilitzada, esportiva i agressiva gràcies al disseny dels seus fars davanters i la línia de cintura elevada que es recargola sobre les rodes posteriors i dona una sensació extra de força i potència.

Interior Jaguar F-Type Zoom

Interior Jaguar F-Type / Jaguar

L’altra gran novetat exterior del F-Type es troba en les seves noves llandes exclusives de cinc radis que estrena aquesta versió restyling. Pel que fa als interiors, Jaguar estrena nous materials per a l'entapissat de l’habitacle, com ara la pell Windsor, o una nova pantalla central TFT de 12,3 polzades amb un nou sistema d’infoentreteniment Touch Pro que incorpora una funció d’actualització automàtica i remota.

Jaguar F-Type vista posterior Zoom

Jaguar F-Type vista posterior / Jaguar

Mecànicament el Jaguar F-Type manté el motor de quatre cilindres en línia 2.0 amb 300 CV de potència, però elimina el motor V6 de tres litres de cubicatge. Això sí, Jaguar manté les potents versions amb motor V8 i potències de 450 o 575 CV. Totes les versions només es poden associar a un canvi automàtic amb convertidor de parell ZF de vuit relacions.

Jaguar F-Type Zoom

Jaguar F-Type / Jaguar

La versió més radical, anomenada F-Type R, també presenta algunes millores importants que afecten el seu rendiment, com ara unes llandes de 20 polzades exclusives, nous amortidors esportius amb un tacte més dur, barres estabilitzadores en els dos eixos i una reprogramació del canvi automàtic que permet gestionar encara millor els seus 575 CV i 700 nm de parell del seu propulsor de vuit cilindres.