Esportius
Ara Motor

El BMW M2 Competition és l’esportiu definitiu?

Els bavaresos ens han tornat a deixar bocabadats amb l’evolució radical de l’M2

El BMW M2 Competition és l’esportiu definitiu? / BMW Zoom

Motor de 6 cilindres en línia en posició longitudinal, tracció posterior, electrònica poc intrusiva i 410 CV de potència gestionats per un canvi manual de 6 relacions de sèrie amb un recorregut de la palanca ben precís i curt. No és la llista de desitjos als Reis d’Orient, sinó les qualitats que converteixen el nou M2 Competition en l’esportiu cupè definitiu.

Canvi manual, 410 CV i tracció posterior Zoom

Canvi manual, 410 CV i tracció posterior / BMW

Si la versió normal de l’M2 i els seus 360 CV ja ens van enamorar, el nou M2 Competition ha sabut escoltar els desitjos dels amants dels esportius bavaresos per crear un cotxe gairebé a la carta: retrovisors i seients heretats de l’M4, un nou sistema d’escapament que ofereix un so encara més pur, noves barres estabilitzadores davanteres i pinces de fre amb sis pistons són alguns dels elements que prometen fer del nou M2 Competition l’esportiu cupè definitiu.

M2 Comeptition, plaer adult Zoom

M2 Comeptition, plaer adult / BMW

Tots aquests elements no són simbòlics: milloren sensiblement les capacitats dinàmiques del cotxe. De fet el nou M2 Competition accelera de 0 a 100 en 4,4 segons i promet emocions fortes sobre l’asfalt gràcies a les modificacions electròniques del xassís, que el fan més rígid i directe que mai.

BMW M2 Competition Zoom

BMW M2 Competition / BMW

L’únic aspecte negatiu del nou M2 Competition és el sensible increment de preu. Si l’M2 de 370 CV costa uns més o menys temptadors 63.000 euros, les versions bàsiques del Competition s’enfilen fins als 86.500, i sobrepassen els 95.000 en cas de seleccionar extres com les suspensions reforçades i altres detalls de fibra de carboni.