Esportiu elèctric
Ara Motor

Volkswagen Golf GTI híbrid, 410 CV i més autonomia elèctrica

Els de Wolfsburg presenten un prototip de GTI híbrid a la concentració anual de la marca a Wörthersee

Volkswagen Golf GTI híbrid, 410 CV i més autonomia elèctrica / VOLKSWAGEN Zoom

La concentració anual de Wörthersee està generant diverses novetats interessants vinculades als models GTI de Volkswagen. Si ara fa uns dies Volkswagen ens va sorprendre amb la versió GTI de l’Up!, la marca alemanya torna a l’atac amb el prototip del nou GTI híbrid.

Golf GTI híbrid Zoom

Golf GTI híbrid / Volkswagen

És pràcticament segur que Volkswagen apostarà per un GTI híbrid de cara a la propera generació del Golf, i aquest prototip serà molt similar al producte final. El GTI híbrid disposarà d’un motor elèctric de 48 W que envia la seva potència a l’eix posterior, mentre que el motor tèrmic convencional 2.0 TSI alimentarà les rodes davanteres. En total, una potència combinada de 410 cavalls per la versió més juvenil del Golf.

Motor 2.0 TSI del Golf GTI híbrid Zoom

Motor 2.0 TSI del Golf GTI híbrid / Volkswagen

L’altra gran novetat d’aquest GTI híbrid i del nou GTE és la capacitat de les seves bateries, que ara arriben als 16,8 kWh, cosa que augmentaria la seva autonomia 100% elèctrica fins als 100 quilòmetres, el doble que l’actual.