Novetats
Ara Motor

Range Rover Velar, l’esglaó que faltava

La marca britànica presenta el quart model de la gamma Range Rover, un vehicle farcit d'estil i tecnologia

Range Rover Velar, l’esglaó que faltava Zoom

L’oferta de Range Rover queda molt més esglaonada amb l’arribada del nou Velar, batejat així en honor dels prototips del primer Range Rover dels anys 60 del segle passat.

Velar Zoom

Velar

El flamant totcamí de luxa britànic es posiciona estratègicament per omplir el buit entre l’Evoque -amb preus a partir dels 35.000 euros- i el Range Rover Sport, les versions més bàsiques del qual difícilment baixen dels 70.000 euros.

Velar posterior Zoom

Velar posterior

Pel que fa a les mides, el Velar també quedarà a mig camí dels Evoque i Sport, però incorporarà un gran arsenal tecnològic que el consolidarà com el referent de la gamma. Entre altres, el nou Velar disposarà d’una gran pantalla tàctil central de deu polzades que controla tot l’aparell tecnològic del vehicle. A més, el Velar disposarà de fars full LED, càmera d’aparcament amb visió zenital, frenada d’emergència, i nombroses ajudes a la conducció (assistent de carril, detecció fatiga...).

Interior Velar Zoom

Interior Velar

Com bon Range Rover, el flamant Velar disposarà d’una extensa oferta de motors dièsel o benzina (de quatre o sis cilindres en V), amb potències compreses entre els 180 i els 380 cavalls, associats a una caixa de canvis automatitzada ZF de vuit velocitats.

Velar Zoom

Velar

El Range Rover Velar arribarà al nostre mercat a partir de la propera tardor, i el seu preu de sortida per les versions d’accés serà de 60.250 euros.

Velar Zoom

Velar