Porsche aposta pel turbo amb el nou 911 GTS
Porsche presenta el model més esportiu de la gamma després de l'inaccessible 911 R
Porsche ha presentat el flamant 911 Carrera GTS, el model de producció que es situa entre els 911 R i el model S i el model 911 estàndard de producció.
Mecànicament el nou 911 Carrera GTS disposarà d’un motor de sis cilindres de tipus bòxer turboalimentat que erogarà 450 cavalls de potència associat a una caixa de canvia manual o automàtica en tots dos casos de set velocitats. A més, el 911 GTS disposarà de plataforma de propulsió (tracció posterior) o opcionalment, els compradors poden optar per una plataforma de tracció integral.
Tot i que estèticament el 911 GTS és continuista amb la gamma del 911 (ha de ser-ho) sçí que es poden apreciar algunes modificacions al para-xocs davanter, un aleró específic, grups òptics enfosaquits i unes llandes de vint polsades més grans que el model estàndard.
Amb tot, bé és cert que el 911 GTS disposarà de variants amb sostre dur (cupè) i descapotable (Cabrio), tot i que opcionalment Porsche també oferirà la possibilitat d’adquirir un descapotable amb sostre tipus Targa, que sempre anirà associat a la plataforma de tracció integral.
Com a resultat de les combinacions possibles, aquest model tindrà fins a cinc variants diferents: 911 Carrera GTS, 911 Carrera 4 GTS (tracció integral), 911 Carrera GTS Cabrio (descapotable), 911 Carrera 4 GTS Cabrio (descapotable i tracció integral) i 911 Targa 4 GTS (descapotable tipus Targa i tracció integral).
El 911 GTS és capaç d’accelerar de 0 a 100 en 3’6 segons i disposarà d’una velocitat màxima de 312 km/h. Amb aquestes prestacions queda clar que el 911 GTS està enfocat a un ús als circuits, ja que equipa de sèrie un sistema de suspensió amb duresa adaptativa variable, el paquet Sport Chrono (rellotge amb cronòmetre) i un tub d’escapament esportiu específic.
Això sí, el nou 911 GTS serà car. El seu preu oscil·la entre els 142.799 € i els 166.884 €, i ja es pot encarregar al concessionari de Porsche més proper.